Вхід Меню

Завантаж зображення!

Оціни, як виглядає твоя реклама в міському середовищі

Рекомендовані розміри зображення вказані на носії

  • Master AD/Carat Ukraine Dentsu Aegis Network Ukraine 2016
    Master AD Dentsu Aegis Network Ukraine 2016
    • 1
    • 2

    Corona Extra партнер Hedonism Festival

    2 сітілайти

    Оригінальна підтримка музично-спортивного фестивалю "Hedonism Festival" на носіях зовнішньої реклами в Києві. Нестандартний пляжний сюжет з пальмовими гілками і дошкою для серфінгу відразу ж привертає увагу.

  • Master AD Dentsu Aegis Network Ukraine 2016
    Starcom Publicis Groupe Ukraine 2016
    Master AD/Carat Ukraine Dentsu Aegis Network Ukraine 2016
    • 1
    • 2
    • 3

    «Гриппостад»

    У холодний період все ми схильні до різних застудних захворювань. Завдяки особливостям зовнішньої реклами в проекті вдалося передати стан застуди. У подальших активностях городяни могли зігрітися та зарядити свої гаджети на теплій зупинці ТМ «Гриппостад» в центрі Києва.

  • Master AD/Carat Ukraine Dentsu Aegis Network Ukraine 2016
    OMD OPTIMUM MEDIA 2016
    Starcom Publicis Groupe Ukraine 2016
    17 щити 3Х6

    Промені Max Fun освітлюють вулиці міста. Новий проект для бренду "Корона" (виробник Mondelēz)

    MAX FUN

  • Starcom Publicis Groupe Ukraine 2016
    Starcom Publicis Groupe Ukraine 2016
    OMD OPTIMUM MEDIA 2016

    Салют на рекламному щиті

    • 1
    • 2
    10 щити 3Х6

    Бренд Sandora (компанія PepsiСo) у оригінальний спосіб вирішив відзначити початок ювілейного року. У темряві світлодіодні стрічки на щиті створюють ефект спалахів феєрверку.

  • OMD OPTIMUM MEDIA 2016
    Master AD Dentsu Aegis Network Ukraine 2016
    Starcom Publicis Groupe Ukraine 2016
    1 зупинка

    Entertainment використовує нову форму комунікації зі споживачами. На першій в Україні digital-зупинці можна було переглянути трейлер мультфильму «Зоотрополиіс» студії Disney.

    Зупинка з Digital Signage

  • Starcom Publicis Groupe Ukraine 2016
    Медіа експрес 2015
    Master AD Dentsu Aegis Network Ukraine 2016

    Первозданна природа на зупинках у Києві

    4 зупинки

    Рекламна еко-кампанія ТМ «Чернігівське» перенесла киян до літнього лісу у затишне місце під покров листяних дерев. Потрапляючи на зупинку у центрі столиці, городяни відчувають себе частиною екосистеми. Оригінальна вивіска нагадує всім, що «Чернігівське» - перше екопиво в Україні.

  • Master AD Dentsu Aegis Network Ukraine 2016
    Master AD Dentsu Aegis Network Ukraine 2015
    Медіа експрес 2015

    Нічна Pyramida

    backlights

    Передати ідею інфрачервоних променів в системі роботи кухонної техніки допомогли світлодіодні стрічки, які яскраво і динамічно підсвічуються рекламний постер у темряві. Лаконічний, і разом з тим оригінальний сюжет є частиною рекламної кампанії: «PYRAMIDA - духові шафи номер 1 в Україні».

  • Master AD Dentsu Aegis Network Ukraine 2015
    MediaVest Publicis Groupe Ukraine 2014
    Mindshare Group M 2015
    • 05

    1000 підгузників у сітілайті

    10 сітілайти

    Незвичний проект для ТМ Huggies. Основну ідею кампанії реалізували використовуючи сілітайти у формі вітрин. За допомогою продукції Huggies вдалось продемонструвати, що тисяча підгузників – це дійсно багато, і у кожного є можливість прийняти участь у акції та отримати піврічний запас підгузників для своїх немовлят.

  • Mindshare Group M 2015
    OMD OPTIMUM MEDIA 2014
    MediaVest Publicis Groupe Ukraine 2014

    Реклама з зігріваючим ефектом

    2 зупинки

    В прохолодну погоду городяни могли зігрітися на зупинках в центрі Києва. Нова технологія «warm glass» вперше була застосована в зовнішній рекламі в Україні.

    • 1
    • 005
  • MediaVest Publicis Groupe Ukraine 2014
    Green Light 2013
    OMD OPTIMUM MEDIA 2014

    Стабільна температура Lipton Ice Tea Дивитись відео

    Спостерігати за останніми теплими днями можна в новій рекламній кампанії Lipton Ice Tea. Електронні термометри присутні в сюжеті брандмауера дають можливість городянам дізнаватися температуру за вікном за допомогою зовнішньої реклами. Використання електронного рішення в статичному сюжеті додає останньому динаміки.

  • OMD OPTIMUM MEDIA 2014
    OMD OPTIMUM MEDIA 2013
    Green Light 2013

    Рухайся разом з Hyundai Дивитись відео

    Нестандартний проект для Хюндай Моторс Україна. Красивий сюжет, розміщений в центрі столиці, органічно вписується в міський трафік. Динамічне освітлення додає креативній рекламі ефект руху.

  • Green Light 2013
    Master AD/ AdPro|Isobar Dentsu Aegis Network Ukraine 2013
    OMD OPTIMUM MEDIA 2013

    гігантський Orbit

    На стінах будівлі затишно розташувалася пачка жувальної гумки Orbit. Особливість рекламного носія - використання технологій внутрішнього освітлення. Реклама виглядає яскраво і вдень, і вночі.

  • OMD OPTIMUM MEDIA 2013
    Master AD/ AdPro|Isobar Dentsu Aegis Network Ukraine 2013

    Інновації на зупинці Сушия

    1 зупинки

    Новітні технології перетворили зупинку громадського транспорту на справжнє водне царство. Скляні панелі зупинки були заповнені іноваційною бульбашковою системою. На додачу до гарних емоцій, городяни могли також отриматти комплімент від ресторану «Сушия».

  • Corona Extra партнер Hedonism Festival

    2 сітілайти

    Оригінальна підтримка музично-спортивного фестивалю "Hedonism Festival" на носіях зовнішньої реклами в Києві. Нестандартний пляжний сюжет з пальмовими гілками і дошкою для серфінгу відразу ж привертає увагу.

  • «Гриппостад»

    1 зупинка

    У холодний період все ми схильні до різних застудних захворювань. Завдяки особливостям зовнішньої реклами в проекті вдалося передати стан застуди. У подальших активностях городяни могли зігрітися та зарядити свої гаджети на теплій зупинці ТМ «Гриппостад» в центрі Києва.

  • MAX FUN

    17 щити 3Х6

    Промені Max Fun освітлюють вулиці міста. Новий проект для бренду "Корона" (виробник Mondelēz)

  • Салют на рекламному щиті

    10 щити 3Х6

    Бренд Sandora (компанія PepsiСo) у оригінальний спосіб вирішив відзначити початок ювілейного року. У темряві світлодіодні стрічки на щиті створюють ефект спалахів феєрверку.

  • Зупинка з Digital Signage

    1 зупинка

    Entertainment використовує нову форму комунікації зі споживачами. На першій в Україні digital-зупинці можна було переглянути трейлер мультфильму «Зоотрополиіс» студії Disney.

  • Первозданна природа на зупинках у Києві

    4 зупинки

    Рекламна еко-кампанія ТМ «Чернігівське» перенесла киян до літнього лісу у затишне місце під покров листяних дерев. Потрапляючи на зупинку у центрі столиці, городяни відчувають себе частиною екосистеми. Оригінальна вивіска нагадує всім, що «Чернігівське» - перше екопиво в Україні.

  • Нічна Pyramida

    backlights

    Передати ідею інфрачервоних променів в системі роботи кухонної техніки допомогли світлодіодні стрічки, які яскраво і динамічно підсвічуються рекламний постер у темряві. Лаконічний, і разом з тим оригінальний сюжет є частиною рекламної кампанії: «PYRAMIDA - духові шафи номер 1 в Україні».

  • 1000 підгузників у сітілайті

    10 сітілайти

    Незвичний проект для ТМ Huggies. Основну ідею кампанії реалізували використовуючи сілітайти у формі вітрин. За допомогою продукції Huggies вдалось продемонструвати, що тисяча підгузників – це дійсно багато, і у кожного є можливість прийняти участь у акції та отримати піврічний запас підгузників для своїх немовлят.

  • Реклама з зігріваючим ефектом

    2 зупинки

    В прохолодну погоду городяни могли зігрітися на зупинках в центрі Києва. Нова технологія «warm glass» вперше була застосована в зовнішній рекламі в Україні.

  • Стабільна температура Lipton Ice Tea

    Спостерігати за останніми теплими днями можна в новій рекламній кампанії Lipton Ice Tea. Електронні термометри присутні в сюжеті брандмауера дають можливість городянам дізнаватися температуру за вікном за допомогою зовнішньої реклами. Використання електронного рішення в статичному сюжеті додає останньому динаміки.

  • Рухайся разом з Hyundai

    Нестандартний проект для Хюндай Моторс Україна. Красивий сюжет, розміщений в центрі столиці, органічно вписується в міський трафік. Динамічне освітлення додає креативній рекламі ефект руху.

  • гігантський Orbit

    На стінах будівлі затишно розташувалася пачка жувальної гумки Orbit. Особливість рекламного носія - використання технологій внутрішнього освітлення. Реклама виглядає яскраво і вдень, і вночі.

  • Інновації на зупинці Сушия

    1 зупинки

    Новітні технології перетворили зупинку громадського транспорту на справжнє водне царство. Скляні панелі зупинки були заповнені іноваційною бульбашковою системою. На додачу до гарних емоцій, городяни могли також отриматти комплімент від ресторану «Сушия».

9860
всіх одиниць носіїв ...
27
населених пунктів з нашими носіями
Розвиток та інновації

Ми постійно відкриваємо нові горизонти та можливості зовнішньої реклами...

клієнти 4000+

Україна, Київ
вул. Ігорівська 14a

+38 044 585 15 15

Завжди на зв'язку

Маєте запитання, зауваження чи пропозиції? Залиште контактний номер телефону або електронну адресу. Ми раді новим партнерським відносинам!